Παρόλο που τα περιφερειακά μέσα, εφημερίδες, ραδιόφωνο και τηλεόραση, φαίνεται μέσα από διαθέσιμες μελέτες να απολαμβάνουν υψηλά επίπεδα εμπιστοσύνης απο τους πολίτες , την ίδια στιγμή αδυνατούν να μετασχηματίσουν την αποδοχή σε βιώσιμη επιχειρηματική δραστηριότητα. Το πρόβλημα βιωσιμότητας που αντιμετωπίζουν πολλές φορές τα περιφερειακά μέσα φαίνεται να είναι πολύ – παραγοντικό και χρειάζεται να μπουν όρια και κανόνες ώστε τα ΜΜΕ να συνεχίσουν να προσφέρουν ψυχαγωγικό και ενημερωτικό περιεχόμενο.
Τα περιφερειακά μέσα στη δίνη της κρίσης
14/05/2025
Κοινωνία