Το πρωί της Δευτέρας 22 Ιουνίου 2026, ο Δήμος Τρίπολης σε συνεργασία με την ψυχολόγο-συγγραφέα κ. Μαρία Πατσιλίβα διοργάνωσαν στο Κεντρικό Κ.Α.Π.Η. ένα επιτυχημένο βιωματικό εργαστήριο με τίτλο «Το Δάσος με τους Καθρέφτες», το οποίο προσέλκυσε πλήθος μελών που συμμετείχαν ενεργά.
Η δράση ήταν αφιερωμένη στην αυτογνωσία, την ενδυνάμωση και την ενίσχυση της ψυχικής ευεξίας των ανθρώπων της Τρίτης Ηλικίας, προσφέροντάς τους την ευκαιρία να αναγνωρίσουν τις προσωπικές τους δυνάμεις.
Πριν την έναρξη, η κ. Πατσιλίβα και η αρμόδια Αντιδήμαρχος, κ. Κλειώ Κορώνη–Παπαντωνίου, μίλησαν στα τοπικά ΜΜΕ, τονίζοντας τη σημασία και την ανάγκη στήριξης τέτοιων πρωτοβουλιών για την ψυχική θωράκιση της ευαίσθητης αυτής κοινωνικής ομάδας.






