Η διοικητική αυτοτέλεια του Νοσοκομείου Μεσολογγίου δημιούργησε προσδοκίες και αισιοδοξία για το μέλλον της νοσηλευτικής μονάδας. Ωστόσο, παρά τη θετική αυτή εξέλιξη, τα προβλήματα στελέχωσης παραμένουν, με τις ελλείψεις σε γιατρούς και νοσηλευτές να συνεχίζουν να επηρεάζουν τη λειτουργία του νοσοκομείου και την καθημερινή εξυπηρέτηση των πολιτών της περιοχής.






