Μία υπόθεση «θρίλερ» εξελίχθηκε στην Πάτρα καθώς 12χρονο κορίτσι που είχε εξαφανιστεί από τα Εξάρχεια εντοπίστηκε από αστυνομικούς στην Αχαϊκή πρωτεύουσα με έναν 23χρονο άνδρα, χάρη σε ειδική εφαρμογή που είχε εγκαταστήσει η μητέρα του παιδιού στο κινητό του τηλέφωνο.






