Κατά τη διήμερη επίσκεψη κυβερνητικού κλιμακίου στην Αρκαδία (Ιούνιος 2026), με τη συμμετοχή του Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης Κωστή Χατζηδάκη και του Γραμματέα της ΝΔ Κωνσταντίνου Κυρανάκη, πραγματοποιήθηκαν ευρείες συσκέψεις στην Τρίπολη με τον Περιφερειάρχη Δημήτρη Πτωχό και τον Υφυπουργό Κώστα Βλάση, θέτοντας στο επίκεντρο τα μεγάλα έργα υποδομής, τις επενδύσεις και την κοινωνική πολιτική της περιοχής.
Ειδικότερα, εξετάστηκαν η προοπτική οικονομικά βιώσιμης επαναλειτουργίας τμημάτων του σιδηροδρομικού δικτύου, η άμεση αποκατάσταση του οδικού άξονα στα Λαγκάδια και ο σχεδιασμός για τη μεταλιγνιτική μετάβαση της Μεγαλόπολης.
Παράλληλα, το κλιμάκιο επισκέφθηκε τις νέες, καινοτόμες εγκαταστάσεις φαρμακοβιομηχανιών στη ΒΙ.ΠΕ. Τρίπολης, οι οποίες δημιουργούν εκατοντάδες νέες θέσεις εργασίας για τους νέους, ενώ σε ειδική συνάντηση με εκπροσώπους φορέων ΑμεΑ Πελοποννήσου υπογραμμίστηκε η κυβερνητική δέσμευση για την ενίσχυση της προσβασιμότητας, των μεταφορών και του θεσμού του Προσωπικού Βοηθού.






