Ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος Β΄ Επίτιμος Πρόεδρος των Δημητσανιτών

Μια ιδιαιτέρως ιστορική στιγμή έζησε η Αδελφότητα Δημητσανιτών «Γρηγόριος Ε΄», καθώς αναγόρευσε ως Επίτιμο Πρόεδρό της τον Προκαθήμενο της Εκκλησίας της Ελλάδος, Μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ.κ. Ιερώνυμο Β΄.

Πρόκειται για μια κορυφαία διάκριση, καθώς στα ογδόντα ένα χρόνια ύπαρξης της Αδελφότητας, είναι η πρώτη φορά που απονέμεται ένας τέτοιος τίτλος σε Αρχιεπίσκοπο, επισφραγίζοντας τους άρρηκτους δεσμούς της Δημητσάνας με την Ορθόδοξη παράδοση του Γένους.

Το «παρών» στην εκδήλωση έδωσε πλήθος προσωπικοτήτων από τον πολιτικό, ακαδημαϊκό, εκκλησιαστικό και καλλιτεχνικό χώρο.

Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε σε κλίμα έντονης συγκίνησης και υπερηφάνειας, αφήνοντας ως παρακαταθήκη μια ισχυρή γέφυρα ανάμεσα στο ένδοξο παρελθόν της Γορτυνίας και το μέλλον της ιστορικής Αδελφότητας.