Τέσσερις νέες ευκαιρίες ζωής χάρη στη δωρεά οργάνων 64χρονου

Τέσσερις ασθενείς απέκτησαν μια νέα ευκαιρία ζωής χάρη στη δωρεά οργάνων ενός 64χρονου άνδρα από το Αγρίνιο. Μετά τη διακομιδή του στη ΜΕΘ του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Πατρών, οι γιατροί διατήρησαν τη λειτουργικότητα των οργάνων του ώστε να καταστούν κατάλληλα για μεταμόσχευση. Τα ξημερώματα του Σαββάτου πραγματοποιήθηκε η λήψη του ήπατος, δύο νεφρών και ενός κερατοειδούς, τα οποία μεταμοσχεύθηκαν σε κέντρα της Θεσσαλονίκης, της Πάτρας και των Ιωαννίνων. Η γενναιόδωρη απόφαση της οικογένειάς του μετέτρεψε μια μεγάλη απώλεια σε πράξη ζωής και ελπίδας για τέσσερις συνανθρώπους τους.

«Δώρα» ζωής από 64χρονο που χάρισε τα όργανα του -Επιτυχημένη μεταμόσχευση στο ΠΓΝΠ