Το Ίδρυμα Ανδρέα Παπανδρέου, σε συνεργασία με την Ομοσπονδία Επαγγελματικών, Βιοτεχνικών και Εμπορικών Σωματείων Νομού Αχαΐας, διοργάνωσαν στην Πάτρα ημερίδα με θέμα: «Η μικρή επιχείρηση στο στόχαστρο: Κίνδυνοι, απειλές, προοπτικές και ευκαιρίες» . Σε μια εποχή όπου οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις βρίσκονται αντιμέτωπες με μεγάλες οικονομικές και τεχνολογικές προκλήσεις, η ημερίδα φιλοδοξεί να ανοίξει έναν ουσιαστικό δημόσιο διάλογο για το μέλλον της μικρής επιχειρηματικότητας, της εργασίας και της τοπικής ανάπτυξης.






