Μετά από ενάμιση χρόνο καθυστερήσεων και αβεβαιότητας, το έργο για τη δημιουργία της δομής φιλοξενίας παιδιών και εφήβων στο Φάσμα του Αυτισμού στην Πάτρα παίρνει ξανά τον δρόμο της υλοποίησης. Η νέα εργολαβία υπογράφηκε και οι εργασίες αναμένεται να ξεκινήσουν εκ νέου, δίνοντας ελπίδα σε εκατοντάδες οικογένειες που περιμένουν εδώ και χρόνια μια σύγχρονη δομή υποστήριξης στην Αχαΐα.






