Ξεκινούν ξανά οι εργασίες για την δομή αυτισμού στην Πάτρα

Μετά από ενάμιση χρόνο καθυστερήσεων και αβεβαιότητας, το έργο για τη δημιουργία της δομής φιλοξενίας παιδιών και εφήβων στο Φάσμα του Αυτισμού στην Πάτρα παίρνει ξανά τον δρόμο της υλοποίησης. Η νέα εργολαβία υπογράφηκε και οι εργασίες αναμένεται να ξεκινήσουν εκ νέου, δίνοντας ελπίδα σε εκατοντάδες οικογένειες που περιμένουν εδώ και χρόνια μια σύγχρονη δομή υποστήριξης στην Αχαΐα.