Νέα εποχή στην εξυπηρέτηση

Στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης, των κοινωνικών προκλήσεων και των συνεχών αλλαγών, η εμπειρία του πελάτη αποκτά ολοένα και μεγαλύτερη σημασία.
Κάθε επιχείρηση, ανεξάρτητα από τον κλάδο ή το μέγεθός της, καλείται να επενδύσει σε στρατηγικές και διαδικασίες που θα της επιτρέψουν να ξεχωρίσει.

Η Ημερίδα Εξυπηρέτησης Πελάτη του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών επέστρεψε για ένατη συνεχόμενη χρονιά στην Πάτρα υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας και του Επιμελητηρίου Αχαΐας στο Αρχαιολογικό Μουσείο.
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης επαγγελματίες, στελέχη επιχειρήσεων, φορείς αλλά και πολίτες είχαν την ευκαιρία να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους μέσα από εισηγήσεις, καλές πρακτικές και διαδραστικές παρουσιάσεις.

Ionian TV