Με στόχο τη δημιουργία ενός σύγχρονου διοικητικού και επιχειρηματικού κέντρου, συνεχίζονται οι εργασίες αναβάθμισης στο κτίριο του Επιμελητηρίου Αχαΐας. Οι παρεμβάσεις που βρίσκονται σε εξέλιξη αναμένεται να βελτιώσουν σημαντικά τόσο την ενεργειακή απόδοση όσο και τη συνολική λειτουργία του κτιρίου, το οποίο αποτελεί σημείο αναφοράς για την επιχειρηματική κοινότητα της περιοχής. Την πρόοδο των εργασιών διαπίστωσαν κατά την επίσκεψή τους ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας και ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Αχαΐας, Θεόδωρος Λουλούδης.






