Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Πέμπτης στην Τρίπολη η προβολή της βραβευμένης ταινίας «Κυνήγι» του Χρήστου Πυθαρά, στο πλαίσιο της καθιερωμένης πλέον πολιτιστικής δράσης «Σινεμά ο Σταθμός». Ο σιδηροδρομικός σταθμός του ΟΣΕ μετατράπηκε για ακόμη μία φορά σε θερινό σινεμά, προσελκύοντας πλήθος κόσμου που κατέκλυσε τον χώρο για να παρακολουθήσει το σύγχρονο ψυχολογικό δράμα. Η εκδήλωση απέκτησε ξεχωριστό ενδιαφέρον χάρη στην παρουσία του ίδιου του σκηνοθέτη, ο οποίος παρουσίασε το έργο του και συνομίλησε με το κοινό, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική ενός θεσμού που συνεχίζει να αναβαθμίζει την πολιτιστική ζωή της πόλης.






