Παρουσίαση του DMMO Visit Peloponnese παρουσία της Υπ.Τουρισμού Όλγας Κεφαλογιάννη στην Τρίπολη

Στην έδρα της Περιφέρειας Πελοποννήσου στην Τρίπολη παρουσιάστηκε επίσημα ο νέος Οργανισμός Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού (DMMO) «Visit Peloponnese». Η εκδήλωση, η οποία σηματοδοτεί μια νέα, εξωστρεφή και βιώσιμη εποχή για τον τουριστικό σχεδιασμό της περιοχής, πραγματοποιήθηκε παρουσία της Υπουργού Τουρισμού, Όλγας Κεφαλογιάννη, του Περιφερειάρχη, Δημήτρη Πτωχού, και του Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού, Θάνου Μιχελόγγονα. Στόχος του νέου Οργανισμού είναι ο αποτελεσματικός συντονισμός όλων των τοπικών φορέων για την παγκόσμια προβολή της Πελοποννήσου ως σύγχρονου προορισμού.