Αχαΐα | Στο κέντρο διαχείρισης της Ολυμπίας Οδού21/10/2019ΚοινωνίαΑχαΐαΟι κάμερες της Ολυμπίας Οδού καταγράφουν για την ασφάλεια μας. Τα στραβά και τα επικίνδυνα των οδηγών στον Αυτοκινητόδρομο. Ίσως σας ενδιαφέρουν:You may also likeΗ Πάτρα «αποθεώνει» τον πολιτισμό μέσα από το Urban Fest στην Ιχθυόσκαλα24/06/2026ΠολιτισμόςΑχαΐαΚαλάβρυτα: Περισσότερα δρομολόγια προς Αίγιο και Αθήνα24/06/2026ΚοινωνίαΑχαΐαΤρένο και λιμάνι βάζουν «φωτιά» στο Δημοτικό Συμβούλιο Πάτρας24/06/2026ΚοινωνίαΑχαΐα