Σε μια όμορφη εκδήλωση, ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων και οι καθηγητές του 1ου Λυκείου Ναυπάκτου αποχαιρέτησαν τους μαθητές της Γ’ Λυκείου, οι οποίοι ολοκλήρωσαν ένα σημαντικό κεφάλαιο της μαθητικής τους ζωής. Η ήμερα ήταν αφιερωμένη στους τελειόφοιτους, γεμάτη χαμόγελα, αναμνήσεις και ευχές για το μέλλον.
Ιδιαίτερα συγκινητικές ήταν οι τοποθετήσεις που ακούστηκαν κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης. Ο διευθυντής του σχολείου, Πέτρος Πιτσιάκας, απευθύνθηκε στους μαθητές με λόγια γεμάτα αγάπη και αισιοδοξία, ενώ ξεχωριστή στιγμή αποτέλεσε και ο χαιρετισμός του εκπροσώπου των μαθητών
Με τις καλύτερες ευχές από γονείς και εκπαιδευτικούς, οι απόφοιτοι του 1ου Λυκείου Ναυπάκτου ανοίγουν πλέον τα φτερά τους για το επόμενο βήμα της ζωής τους. Έχοντας στις αποσκευές τους γνώσεις, εμπειρίες και φιλίες, ξεκινούν το νέο τους ταξίδι με όνειρα και φιλοδοξίες για το μέλλον.






