Τρένο και λιμάνι βάζουν «φωτιά» στο Δημοτικό Συμβούλιο Πάτρας

Ξανά στο Δημοτικό Συμβούλιο της Πάτρας βρέθηκαν δύο από τα σημαντικότερα ζητήματα που θα καθορίσουν το μέλλον της πόλης, το τρένο και το λιμάνι, με τη συζήτηση να εξελίσσεται σε πολιτική αντιπαράθεση γύρω από τις διεκδικήσεις και τον τρόπο με τον οποίο αυτές πρέπει να προωθηθούν το επόμενο διάστημα.

Στο μέτωπο του τρένου, η δημοτική αρχή επανέλαβε το αίτημα για πλήρη υπογειοποίηση της σιδηροδρομικής γραμμής, υποστηρίζοντας ότι οποιαδήποτε άλλη λύση θα δημιουργήσει νέα προβλήματα στον αστικό ιστό. Από την πλευρά της αντιπολίτευσης εκφράστηκαν προβληματισμοί για την πορεία των διεκδικήσεων, με αναφορές στην ανάγκη καλύτερης ενημέρωσης, τεχνικής τεκμηρίωσης και πιο ουσιαστικών παρεμβάσεων προς τα κέντρα λήψης αποφάσεων.

Σε ό,τι αφορά το λιμάνι, στο επίκεντρο βρέθηκαν οι εξελίξεις γύρω από το master plan και οι προβλέψεις για τη μελλοντική αξιοποίηση της χερσαίας ζώνης. Η δημοτική αρχή επέμεινε στη θέση ότι το παραλιακό μέτωπο πρέπει να αποδοθεί στους πολίτες, εκφράζοντας αντιρρήσεις για ορισμένες χρήσεις που προβλέπονται στον σχεδιασμό, ενώ από την αντιπολίτευση τονίστηκε η ανάγκη αξιοποίησης των αναπτυξιακών δυνατοτήτων του λιμανιού, με προσεκτικό σχεδιασμό και ξεκάθαρους όρους για την προστασία του δημόσιου συμφέροντος.

Το επόμενο διάστημα αναμένεται κρίσιμο, καθώς οι αποφάσεις που θα ληφθούν για το τρένο και το λιμάνι θα επηρεάσουν την αναπτυξιακή πορεία, την καθημερινότητα και την εικόνα της Πάτρας για τις επόμενες δεκαετίες.