Για 5η συνεχόμενη χρονιά κατέκτησε το πρωτάθλημα στην ΕΠΣ Κεφαλονιάς/Ιθάκης ο Παλληξουριακός και ετοιμάζεται για την σπουδαία επιστροφή του στη Γ’ Εθνική. Ο πρόεδρος της ομάδας Παναγιώτης Κονταρίνης μίλησε στο Σπορ στο ΙΟΝΙΑΝ για την φετινή χρονιά και την επιτυχία με την κατάκτηση του τίτλου.






